Op D.V. vrijdagavond 13 september is er een mannenzangavond in de dorpskerk van Nieuwe-Tonge. Christelijk Ouddorps mannenkoor onder leiding van dirigent Dinant Struijk hoopt een aantal liederen te zingen, maar het grootste gedeelte van de avond is samenzang. Graag nodigen we jullie uit om samen met vele andere mannen van Flakkee en omstreken te komen zingen. De toegang is gratis, jullie gift bij de uitgang wordt gewaardeerd.

Na afloop zijn jullie van harte welkom in verenigingsgebouw Elim voor een hapje en een drankje. Kom en zing mee! Als uw vrouw/partner de avond van dichtbij wil meemaken dan zijn ze van harte welkom in verenigingsgebouw Elim. Ze kunnen dan de avond volgen via een live verbinding. Uiteraard kunnen ze dan na afloop een hapje en drankje meedoen.

De kerk is 18:30 uur open, we beginnen om 19:00 uur. De avond staat onder leiding van Dinant Struijk. Peter Wildeman bespeelt het orgel.