Ouddorps Mannenkoor

Ruim 50 enthousiaste mannen zingen regelmatig in diverse kerken in de regio.
U ben welkom bij onze uitvoeringen of zing zelf mee!

Peter Grinwis

Voorzitter

Peter Grinwis zingt bij de 1e tenoren, is commercieel manager bij Jouw Marktkraam, raadslid Goeree-Overflakkee en woont in Ouddorp

Niek Flikweert

Penningmeester

Niek Flikweert zingt bij de 1e tenoren, als penningmeester zorgt hij voor een financieel gezonde vereniging. Werkt bij ADCO Shipping & Forwarding B.V.

Dirk Pijl

Koormeester

Dirk Pijl zingt bij de bassen, is raadslid van de gemeente Goeree-Overflakkee, heeft een adviserende taak in de visserijwereld (communicatie) en woont in Goedereede

WIm Grinwis

2e Secretaris

Wim Grinwis zingt bij de baritons, is een gepensioneerd ANWB-man en woont in Ouddorp. Als 2e secretaris ondersteunt hij het bestuur.

Joost Blaak

Secretaris

Joost Blaak zingt bij de baritons is werkzaam bij het UWV en woont in Ouddorp. Als secretaris zorgt hij dat de leden altijd de juiste informatie hebben.

Jan Sperling

Muziekcommissaris

Jan Sperling zingt bij de bassen en zorgt als muziekcommissaris dat de leden altijd over de juiste muziek beschikken. Hij is gepensioneerd  woont in Goedereede.

Human Tanis

Vice-voorzitter/Alg. Adjunct

Human Tanis zingt bij de 1e tenoren, is een gepensioneerde bouwplaatsmanager en is woonachtig in Ouddorp. Is tevens coördinator van projecten binnen het koor.

Piet Grinwis

2e Penningmeester

Piet Grinwis zingt bij de 1e tenoren. Als 2e penningmeester zorgt hij voor een financieel gezonde vereniging, is keukenmonteur bij Tieleman Keukens en  woont in Ouddorp.

Christelijk Ouddorps Mannenkoor | Secretariaat: J. Blaak Dorpsweg 44 3253 AH Ouddorp