Onze organisten

Voor het koor zijn twee organisten actief: Stephan Folmer is vanaf 2024 onze vaste organist. Willem de Boer is onze reserve organist.

Stephan Folmer

Stephan Folmer is vanaf 2024 onze vaste organist, die ons tijdens de repetities en uitvoeringen begeleidt op het orgel.

Hij heeft ruime ervaring als koororganist, wat te horen is in zijn orgelspel. Daarvoor was hij maar liefst 32 jaar vaste organist van het Duivelands Mannenkoor.

Willem den Boer

Willem den Boer werd geboren op 2 november 1994 in Hendrik-Ido-Ambacht. Op 10-jarige leeftijd kreeg hij zijn eerste orgellessen van Arie van Baaren uit Hendrik-Ido-Ambacht. Later heeft hij gestudeerd bij onder andere Jolanda Zwoferink (in Zwijndrecht), bij Arjen Leistra (eerst in de Hoflaankerk te Rotterdam en later in de Grote Kerk te Schiedam) en tenslotte bij Everhard Zwart (in de Nieuwe Westerkerk te Capelle aan den IJssel).

Vanaf januari 2013 was Willem de vaste organist van het Chr. Ouddorps Mannenkoor. Vanaf 2024 is hij onze reserve organist en zal een aantal keren per jaar aanwezig zijn bij de repetities.

In het dagelijks leven is Willem docent economie op het Wartburg College, locatie Guido de Brès te Rotterdam de Gomarus Scholengemeenschap te Gorinchem.

Meer informatie vindt u op zijn website: www.willemdenboer.nl

Christelijk Ouddorps Mannenkoor | Secretariaat: J. Blaak Dorpsweg 44 3253 AH Ouddorp